Dárkové poukazy

09.03.2017 21:19

Jsem nucena udělat opatření týkající se dárkových poukazů.
Zvykla jsem si už na poukazy které jsou kopie, nebo jsou vytisklé bez mého podpisu, razítka i mého číselného označení. Zvykla jsem si i na to, že někteří lidé přijdou s prošlým poukazem. Ale bohužel se stává čím dál častěji, že lidičky chodí častěji a častěji s prošlými poukazy. Zdá se mi to velice nefér, ne kvůli mně, ale kvůli lidem, které Vám poukazy darují. Takže jsem se rozhodla, že Vás trošku budu motivovat k zodpovědnosti a aby jste si poukazy vybírali dříve, než projde platnost.
Prošlý poukaz do pů roku: nic se nemění
Prošlý poukaz od půl do jednoh roku: cena poukazu se poníží o 10% z ceny
Prošlý poukaz od jednoho do dvou let: cena poukazu se poníží o 50% z ceny
Prošlý poukaz více než dva roky: cena poukazu se poníží o 80%

—————

Zpět