Pracovní doba

16.03.2017 06:53

Konec pracovní doby je čas kdy už opravdu končím a odcházím domů. :-)

Samozřejmě že si musím někdy pracovní dobu upravit.
Je zvláštní, že stále někteří klienti nechápají, že také trávím čas obyčejnými povinnostmi jako je péče o rodinu, nákupy, vaření, práce na zahradě. Sem tam mi také do pracovní doby zasáhne nějaká přednáška, seminář, schůzka SRPŠ, či jiné mé povinnosti a radosti. Dále si také upravuji pracovní dobu o prázdninách.
Děkuji, že chápete, že mám i svůj život :-)

 

Pracuji od 8hodin, mám polední pauzu od 12-13hodin. Posledního človíčka beru v 18hodin. Ve vyjímečných případech se můžeme domluvit na 19hodinu. 
Většina mých klientů už má den a hodinu pravidelně zamluvenou na několik měsíců dopředu, je tedy někdy těžké najít pro nové klienty vhodný termín a to zvláště v podvečerních a večerních hodinách. 
Od září 2021 mám volné pondělní a středeční dopoledne a poté mám volné pátky. 

 

JESTLIŽE SI SEMNOU CHCETE DOMLUVIT SCHŮZKU, MŮŽETE PŘES MESSENGER, WHATSAPP, SMS ZPRÁVY.
NAPIŠTE MI PROSÍM VŽDY KTERÉ DNY MŮŽETE PŘIJÍT A JESTLI ODPOLEDNE NEBO DOPOLEDNE. URYCHLÍ TO NAŠI KONVERZACI. JE VELMI TĚŽKÉ MĚ ZASTIHNOUT A TAK SE MŮŽE STÁT, ŽE MI BUDETE NĚKOLIKRÁT VOLAT A ODEMNE VÁM PŘIJDOU POUZE SMS, ŽE NEMOHU VZÍT TELEFON. NAPIŠTE MI PROSÍM PO VAŠEM NEÚSPĚŠNÉM TELEFONÁTU, CO POTŘEBUJETE. VOLÁ MI SPOUSTU FIREM Z NABÍDKAMI, POTÉ TAKÉ JSOU NĚKTEŘÍ LIDÉ SCHOPNI MI VOLAT NEUSTÁLE DOKOLA. NEJSEM POTÉ SCHOPNA POZNAT JESTLI JSTE MI VOLALI, PROTOŽE SE PROSTĚ VYMAŽETE ZE SEZNAMU VOLAJÍCÍH. SMS MI TAM ZŮSTANE A BUDU MÍT NA VÁS KONTAKT. 
DÁLE TAKÉ VŠECHNY PROSÍM O PŘIPOMĚNUTÍ, JESTLIŽE SE VÁM DO TÝDNE NEOZVU, NAPIŠTE MI PROSÍM ZNOVU. KDYŽ JSEM V ZAHRANIČÍ, VŠECHNY VÁS KONTAKTUJE MOJE KOLEGYNĚ, KTERÁ VÁS NEOBJEDNÁ, ALE DÁ VÁM INFORMACI, ŽE JSEM MIMO ČR. 

 

 

 

—————

Zpět