Problém s dovoláním se mi

16.02.2015 09:28

Omlouvám se všem, kteří mi volají a já neberu telefon. Není to proto, že s Vámi nechci mluvit! Je to nejčastěji proto, že se věnuji klientům. Tím že mi budete volat každých pět minut, mě opravdu nepřinutíte telefon vzít. 

Vím, že je velice často obtížné se mi dovolat. Je to opravdu veliký problém a já ani nikdo jiný ještě nepřišel na způsob, jak toto zlepšit. 
Často je mi vyčítáno, že ani v celou hodinu telefon nezvedám, přesto, že to všude uvádím. Vím o tom a upřimně řečeno opavdu nevím, jak lidem vysvětlit, že když příjdou neohlášení i když v celou hodinu, že mi blokují nejenom klienty, kteří ke mne zrovna jdou, ale i ty, kteří mi zrovna volají. Dále je opravdu těžké vzít telefon v době, kdy jsem v autě, nebo v obchodě. Je sice hezké, že mi lidé volají v celou hodinu, ale je to v hodinách mého volna, kdy nemám u sebe diář. 

Snažím se vždy volat zpět, jakmile mám trochu volného času. Problém ale je, že mi lidé volají z práce, nebo služebních linek. Takže se často dovolám "někam", kde nevědí vůbec nic. Proto jsem přestala volat zpět na pevné linky. Několikrát jsem dostala na druhé straně člověka do rozpaků, protože vůbec nevěděl kdo by mi mohl vlastně z jejich firmy volat. Další problém nastane ve chvíli, kdy se někdo rozhodne mi volat každých pár minut a to třeba i několik hodin. Mám potom desítky nezodpovězených telefonátů, které v těch pár minutách které mám mezi klienty nestihnu ani prohlídnout, natož na ně nějak reagovat. Když se poté dostanu k prohlédnutí telefonu, tak tam mám jedno číslo, které mi volalo třeba i šedesátkrát, ale nikdo jiný před ním už není, jelikož mi vymaže čísla, která volala před ním. 

Jestliže máte jakýkoliv návrh na zlepšení situace, budu jen ráda, když mi ho předložíte.

 

—————

Zpět