Prosba

04.11.2015 08:46

V tomto roce, se mi stále častěji stává, že se lidé objednají a nepříjdou na sjednanou schůzku. Jelikož mám stále nějakého náhradníka, který čeká na uvolněné místo, tak mi nevadí, když mi klient na poslední chvíli napíše či zavolá, že nemůže přijít. Protože v tomto případě zkontaktuji náhradníka a ten je velice rád, že někdo odpadl. Chápu i to, že se stane, že se na sjednanou schůzku zapomene a klient zjistí až po nějakém čase, že nepřišel. Klienti kterým se to stalo vědí, že se nic neděje, přiznají se, omluví se a domluvíme se na jiném termínu. Jsou ale klienti, kteří zapomínají docela často. Jsou to často ti, kteří mají poukaz a myslejí si, že je za každou cenu musím přijmout, protože oni mají přeci poukaz. Nechci a nebudu zavádět pravidlo některých mých kolegů, že když jim lidé nepřijdou na sjednanou schůzku a nedají jim vědět dopředu že nemohou přijít, že po nich poté chtějí zaplatit tento čas. Dle mého je to nesmysl už z toho důvodu, že mi v tomto případě nejde o ty peníze, ale o jednání lidí. Objednají se.... nepříjdou.... po nějakém čase zavolají.... často lžou, že se ještě nikdy ke mne neobjednávali.... že oni rozhodně nejsou Ti co nepřišli.... jsou nepříjemní, jelikož jim končí platnost poukazu a já nemám zrovna volné místo kdy oni chtějí.... objednají se znovu.... opět nepřijdou.... a takto to zkouší dvakrát i třikrát.... Stalo se mi parkrát i to, že stejní lidé si objednali pod jiným, dokonce i pod stejným jménem i tři termíny v měsíci a pak se jen rozhodli, který termín se jim vlastně hodí a v který přijdou. Chtěla bych tedy touto cestou poprosit ty, kteří nejednají úplně čestně, aby si uvědomili, že díky jejich jednání nemohu objednat ty lidičky, kteří by to potřebovali víc než oni, tak aby brali ohledy na ostatní. Děkuji 

—————

Zpět