VELKÉ ZMĚNY

30.12.2016 19:48

Už nějaký čas mne úplně nenaplňuje to co dělám. Přemýšlela jsem tedy o změně. Na jednu stranu jsem chtěla změnu, ale na druhou jsem brala ohledy na lidi, kteří ke mne chodí a chodit chtějí. Díky mým průvodcům, kteří mě tento rok podporovali možná víc, jak kdy jindy, za což jsem jim velice vděčná, jsem některé menší změny nastolila. Další příjdou s rokem 2017.
Takže jsem v roce 2016 ukončila aktivity týkající se přednášení. Jelikož jsem přednášela často v Praze a v jiných vzdálených městech. Ztratila jsem jednou dvouhodinovou přednáškou celý den, což mi opravdu nevyhovovalo. Dále jsem ukončila spolupráci s kolegyněmi, se kterými jsem pořádala kurzy, nebo jsem jim na kurzech dělala dohled. Opět mi to zacházelo hlavně časově.
Dále jsem v tomto roce oslovila tři "bohyně", kterým jsem nabídla spolupráci. Nabídla jsem jim také pomoc. Tato pomoc spočívá v tom, že jim pomůžu najít co je pro ně pracovně vhodné, co budu moci je naučím, co budu moci jim předám. Když ony samotné budou chtít.
Tímto oslovením jsem rozjela projekt, který jsem, po domluvě s nimi, nazvala CENTRUM DAMIAN DEA. Dea = bohyně.  Doufám, že najdu postupně víc takových Bohyň, se kterými utvoříme celek, ve kterém se každá bohyně bude věnovat tomu co jí baví, budeme se navzájem podporovat, budeme spolu spolupracovat, pořádat kurzy, přednášky, víkendové pobyty a jiné aktivity.
Několik lidí se mne už ptalo proč to dělám. No to je jednoduché. Já nebudu muset odjíždět kvůli přednáškám a kurzům někam daleko. Budu se moci zbavit některých činnností, které mne už nenaplňují. Můžu svoje zkušenosti a vědomosti  předat dalším, kterým tím v začátcích snad i pomůžu. Také jim budu moci předat některé klienty. No a já se budu moci věnovat tomu, co mě baví :-)
Veškeré informace se budete moci dozvědět na internetových stránkách WWW.CENTRUM.DAMIAN.DEA.WEBNODE.CZ
O všech změnách Vás samozřejmě budu informovat.

—————

Zpět