Zase telefon

08.02.2017 10:24

Opět mne trestal v únoru telefon. Po vánočním přetížení se asi nedostal do kondice jak by mohl, no a začal vypovídat službu. Takže kdo mi volal, psal, tak mohl být pořádně naštvaný. Týden jsem zkoušela jestli si to rozmyslí, ale bohužel. Když už mi začali chodit sms, tak mne přestalo být slyšet a stále jsem jen slyšela halo!!!  jste tam????
Došla mi trpělivost a koupila jsem si nový telefon. Takže od dnešního dne mám nový a na nějaký čas spolehlivý kousek. Kdo mi volal a psal někdy od 30. ledna a já se mu neozvala, není to mým nezájmem o vás, ale zlobivým telefonem.

Kdo pracuje s energiemi moc dobře ví, že elektrické spotřebiče a zařízení jsou u nás velice zatěžované. Žárovky, rádia, varné konvice a jiné spotřebiče nám dávají často najevo nesouhlas s tím co se kolem nich děje. V mé domáctnosti krom nějaké žárovky je vše v pořádku, ale mobilní telefony mi to dávají "sežrat" za všechny ostatní kamarády. 

Omlouvám se.... ale tím že jsou dnes telefony lepší, citlivější a neustále pracují na pozadí, tak se bude stávat, že tím častěji budou vypovídat službu. Mám spoustu kolegů, kteří mají bohužel stejné zkušenosti jako já.

—————

Zpět