Zdražení

02.01.2017 10:37

Od 1.1.2017 jsem nucena po deseti letech zdražit. K tomuto kroku musím přistoupit na základě zdražování režijního materiálu a poplatkům. Chci stále používat kvalitní přípravky, oleje, jehličky, náplasti, tejpy.... atd. Chci také nadále používat svoje ručníky a prostěradla, aby jste si nemuseli ničit své. Režijní náklady mi za deset let opravdu vzrostly několikanásobně.

Od 1.1.2017 jsem se také pokusila o zjednodušení ceníku. Zjednodušeně je to tedy tak, že za půl hodiny u mne zaplatíte 200,-, za hodinu 400,-kč, za dvě hodiny 800,-, za tři hodiny 1200,-. Nebudu už rozlišovat typ masáže, či poradenské služby. Tato hodinová sazba je včetně vašeho převlékání, objednání na další návštěvu, vydesinfikování po vás, uklizení použitého prádla... atd. V čistém čase u mne fyzicky trávíte zhruba 50minut.

Cenu za telefonní konzultace a za kontroly na dálku jsou stále zdarma. 

Děkuji za pochopení....

 

—————

Zpět