Opět ten telefon

13.09.2019 10:20

Omlouvám se všem, kteří mi posledních 14 dní psali sms, či telefonovali. Telefon se prostě po těch hodinách provozu rozhodl, že nebude fungovat. Měl toho opravdu hodně za sebou a i když mi už nějaké upozornění dával, tak jsem neuposlechla a neudělala včas opatření. No a protože nejsem zdatná v zálohování a takových dalších vychytávkách, tak jsem o spoustu konverzací přišla. Telefon si také cca 14 dní generoval, co mi příjde, co mi schová, koho  mi ukáže že mi volá, komu můžu zavolám já.  14 dní si žil svým životem než mi vše docvaklo. Nyní se učím a přijímám do svého života jeho novějšího kamaráda a on si v klidu odpočívá.

Omlouvám se tedy, že v posledních 14 dnech jsem neodepisovala, neotvírala Vaše zprávy, nebrala telefony, nevolala zpět.

S novým telefonem se učím zacházet a funkce které má jsou pro mne španělská vesnice. Takže prosím omluvte ty hromadné zprávy které některým přišly, a tex byl v arabštině. Snažila jsem se zprávy hned smazat, ale někteří byli rychlejší a divili se, co mi hrabe. Arabský text znamenal vyznání se syna, své matce, takže žádná propagace něčeho špatného se nekonala. Překlad je opravdu nádherný. Přesto se omlouvám.

Doufám, že tento nový telefon bude brzy poslouchat mně, že pár let v poslušnosti bude sloužit a já se naučím zálohovat a lépe zacházet s vymoženostmi této doby. Držte mi palce... :-)

 

—————

Zpět