pár slov k roku 2016

31.12.2016 21:31

Letošní rok byl pro mne velice těžký.... vlastně nejtěžší rok vůbec v mém životě.

Tragicky mi zahynula milovaná sestra a její manžel, tragicky také zahynula moje teta, poslední sestra mé maminky. Tyto události se odrazily na zdraví mé maminky a tatínka. Takže oba dva, i když každý z jiného důvodu se ocitli na hranici života a smrti. Během jednoho týdne také zahynuli dva kamárádi mého manžela. Blízce jsem znala sice jenom jednoho, ale silně to zasáhlo celé naše okolí a mého manžela, kterému jsem byla podporou. Dále jsem během tohoto roku byla nápomocna pozústalím po tragických událostech. Více jak kdy jindy, jsem letos mluvila s dušičkami, které tragicky a narychlo opustili tento svět.

Také jsem se potýkala s hloupostí, závistí, nepřejícností a útoky černé magie. Bylo to opravdu někdy vyčerpávající. Hold když je někdo omezený, tak ať si v tom pochodí. Já za tyto ataky vlastně děkuji, protože  jsem si nikdy nemyslela že toto zvládnu. Snažila jsem se, aby šlo vše mimo moji rodinu a mimo moji práci. Jsem na sebe velice pyšná, protože se mi to podařilo. Doufám že už to určitou osobu přestane v roce 2017 bavit, a přestane mě školit. Doufám že si uvědomí, že vše má jednou skončit.

V tomto roce pro mne nastala také změna v roli maminky. Moje dcera nastoupila na střední školu do Prahy. I když je to pro mne nové a přiznám se, velice těžké, tak jsem šťastná, že se dostala na školu která ji baví, že je na ní spokojená a že patří k nejlepším ve třídě.

Vzhledem k událostem tohoto roku, chci poděkovat všem za podporu a často i za obejmutí. O to vzácnější to pro mne je, že jsem si ani o podporu, ani o pár slov, ani o objemutí nemusela říkat. Že jsem to od Vás dostala. Děkuji i díky Vám jsem vše zvládla.

Také chci poděkovat za dárečky které jsem během celého roku dostala. Cítím velikou radost a dojetí, protože spousta dárečků byla opravdu promyšlených a koupených v nějaké souvislosti semnou a v souladu s tím, co jsem s některými lidičkami řešila. Nebo o čem jsem se zmínila. Z celého srdce opravdu děkuji za vše co jsem od Vás dostala.

Chci se také omluvit všem, kteří se mi nedovolali, kterým jsem neodepsala, kterým jsem nezavolala zpět, které jsem odmítla, nebo jinak odbyla. Vím, že by to tak nemělo být, že bych tu měla být  pro vás. Ale letos to fakt nešlo. Byly chvilky, kdy jsem se vším chtěla seknout a jít pracovat úplně do jiného oboru. Nebylo to opravdu lehké, a jedna událost střídala druhou. Nestihla jsem se ještě nadechnout a už tu bylo něco dalšího. Do toho neustále sms, mms, emaily, neustále někdo volal, neustále mne někdo "potřeboval". Nedivím se, že jste někdy byli protivní, nadávali jste mi, či jinak se ozývali. Ale jak se říká.... co má být to je...

A další omluva.  Ano opět za telefon. Protože můj nový telefon pod tíhou sms a mms, které jsem na Štědrý den dostávala prostě zkolaboval. Takže vůbec nevím kdo, kdy a jestli vůbec dostal moje přání. Já sama dostávala sms několik dní. Musela jsem telefon několikrát restartovat. Takže ani nevím, jestli jsem vůbec dostala všechny sms, které mi byli poslány a jestli odešly ty, které jsem stihla odeslat. Jen tak pro zajímavost, telefon se mi sekl při cca dvousté došlé sms a při osmdesáté odeslané. Po třech dnech se mi přijaté sms zastavili při 497 sms. U odeslaných se mi neukázal už ani výpis o doručení. Jo technika... na tu jsem opravdu krátká....

O změnách, které jsem už provedla a které chystám na příští rok, jsem Vás už trošku informovala. Doufám, že mě chápete a že mi ulehčíte moje rozhodnutí o ukončení určitých činností, které jsem do této doby pro vás dělala.

—————

Zpět