MŮJ TELEFON

04.12.2022 15:39

Zrušila jsem zde předchozí článek s náhradním telefonním číslem. Kdo jste si ho uložil, tak ho prosím vymažte. 

Po dlouhých skoro šesti měsících mi díky jednomu moc hodnému pánovi začal fungovat telefon. Vir který se mi do telefonu dostal se stále držel v SIM kartě a i přes přehrání telefonního čísla na jinou SIM kartu se nepodařilo tento vir zničit. Konečně se našel jeden šikovný pán, který mi nejenom vysvětlil že mi vir nemazal nic v telefonu, ale že vše přeposílal "někam" a proto mi v telefonu vše mizelo. Byl to pěkně zákeřný vir a jsem ráda, že jsem v telefonu něměla nic důležitého ohledně banky, hesel atd. Bohužel jsem neviděla ani vaše zprávy, ani hovory, ani nic jiného. Měla jsem neustále čistý telefon a tak jsem se nedozvěděla nic co jste mi napsali, nebo že jste mi volali. 

Velmi se všem omlouvám, ale opravdu nejsem ani namyšlená, ani naštvaná či jiné cokkoliv jiného, nad čím jste uvažovali, když jsem si nečetla vaše zprávy, či neodpovídala na vaše telefonáty. Prostě mi vir vše posílal pryč. Tomu šikovnému IT pánovi se podařilo mi na druhý telefon nahrát zpět něco z toho, co bylo odesláno pryč. Je toho docela dosta co se mu podařilo zachránit. Je mi trapné se omlouvat tolik měsíců zpět a kontaktovat vás. Hold to je tak jak to je a já s tím nic nenadělám. Kdo se moc nenaštval se mi opět ozve a doufám, že už nikdy nic takového mi do telefonu nevleze. 

Děkuji za pochopení

—————

Zpět