Musím při objednání přesně vědět, na co se chci objednat?
Důležité je, aby klient dopředu věděl, že chce lávové kameny, medové a čokoládové masáže či zábaly - musím si dopředu připravit vše potřebné

Dále je také vhodné vědět, jestli se budeme věnovat Vašemu tělu, nebo psychice - to je kvůli délce návštěvy

Samozřejmě je vždy možnost pro změnu!

 

Jak se můžeme objednat?
Telefonem - volat pouze v každou celou hodinu

Emailem - je to trošku zdlouhavější způsob

Osobně - většinou nenosím u sebe diář, takže pak stejně následuje telefon

 

Proč se k Vám nemůžeme dovolat?
Na to jsou dvě jednoduchá vysvětlení

  • Pracuji! Což znamená, že se plně věnuji klientům a telefom má vypnutý zvuk aby nerušil!
  • Z čistě soukromých důvodů - věnuji se rodině, spím, učím se, jsem ve škole, na nákupech, mám dovolenou, pracuji na zahradě a podobně...

 

Ozvěte se mi když se Vám nedovolám?
Ano ozvu se při první možné příležitosti. Když se mi nemůžete dovolat, napište prosím sms. Tato forma je pro mne lepší.

 

Co mám dělat když se mi neozvete?
Tos e stane většinou tehdy, když mám moc nezodpovězených telefonátů, jsem dlouhodobě pryč, jsem ve škole, nebo prostě zapomenu. V tom případě mě kontaktujte znovu.

 

Jak dlouhé jsou u Vás objednací lhůty?
Většinou jsou to zhruba čtyři týdny.

 

Proč tak dlouho?

 

  • Většina stálých klientů se objednává cca měsíc dopředu, proto je spousta termínů dopředu rezervovaných.
  • Nepracuji každý den od rána do večera - mám i svůj osobní a soukromý život

 

Co když mám akutní problém?
V tomto případě zkusíme najít nejbližší malou chviličku a uděláme tzv. první pomoc. Na všem dalším se domluvíme na místě.
No a pak jedna taková vypozorovaná skutečnost je ta, že když má někdo akutní problém, tak je ochoten přijít skoro kdykoliv, kdy mám volno.

 

Pracujete také o víkendech?
Většinou mi výjde jedna pracovní sobota v měsíci.

 

Jak je to s časem objednání?
Začátek návštěvy je vždy stanoven na celou hodinu.
Nemá cenu chodit dříve, málokdy se totiž stane, že klient před Vám odejde dříve a já Vás budu moci vzít o několik minut dřív.

 

Na jaku hodinu se můžu nejdéle objednat?
Omezila jsem svoji pracovní dobu, což znamená, že posledního klienta v určitých dnech objednávám na 18.00hodinu. Tyto termíny jsou ale nejdříve plné.

 

Jak Vám dám vědět, že stojím u Vás u dveří?
Na venkovních dveřích je zvonek. Prosím zazvoňte vždy, když příjdete. Poté vstupte do čekárny a počkejte, než odejde klient před Vámi.

 

Co když nebudu moci přijít v domluvený termín?
Nic se neděje! Pošlete mi prosím SMS, kde napíšete hodinu, den návštěvy a Vaše jméno. Nebo v některou celou hodinu zavolejte.

 

Co když nebudu moci přijít na poslední chvíli?
Opět se nic neděje! Jen prosím, aby jste mi napsali SMS, ať na Vás nečekám. Čekám 10minut po plánovaném začátku návštěvy. Pak většinou odcházím domů rychle něco udělat.

 

Když se mi domluvená schůzka u Vás nehodí, můžu za sebe poslat někoho jiného?
Samozřejmě. Buď mi to předem dáte vědět, nebo mi to vysvětlí až na místě Váš náhradník.

 

Co když zapomenu přijít, nebo nedám předem vědět, že nepříjdu?
To je lehké, znovu se objednáte, nebo se už neozvete.

 

Můžu za Vámi přijít kdykoliv pro radu nebo se objednat?
Tak to Vám moc nedoporučuji. Protože, když pracuji, tak i když zazvoníte, nepříjdu Vám otevřít. Klient kterému se věnuji je v tu chvíli důležitější než zvonek. No a když nepracuji, tak se ve své provozovnu většino nezdržuji. Takže většinou odejdete z nepořízenou a stejně musíte zavolat.