Opět můžu pracovat

02.05.2021 11:31

Od zítra můžu opět otevřít svoji provozovnu. Jelikož jedu v pondělí a v úterý s dcerou na přijímací zkoušky na střední školu, pracovat budu tedy až od středy 5.5.2021

Během středy se budu snažit poslat všem, kteří jste projevili zájem ke mně přijít a také těm, kterým jsem musela návštěvu u mně dříve zrušit, zprávu. 

Podmínkou aby jste ke mě mohli přijí je: 
1. antigenní test od vašeho zaměstnavatele, který platí tři dny
2. antigenní test který slouží k samotestování, platný je pouze pro jednorázovou návštěvu
3. antigenní test ze zdravotníckého zařízení který je platný tři dny
4. PCR test, ten je platný sedm dní
5. Potvrzení o prodělané nemoci, kdy doba nepřesáhla 90 dní
6. Potvrzení o očkování

Jestliže nemůžete doložit potvrzení o testu, očkování, nebo o prodělání nemoci? Podepíšete mi čestné prohlášení, kde se zavazujete, že Vaše informace jsou pravdivé. 

Dále platí povinnost nosit respirátor a používat dezinfekci. 

Vím, že několik klientů, v té době kdy jsem měla zavřeno, chodili k některým mým kolegům, kteří nařízení vlády nebrali tak doslovně. Opravdu se na Vás nezlobím a vůbec se nemusíte bát, že na Vás budu naštvaná, že ke mě už nebudete chodit. Pár z Vás už mi to napsalo a velmi se báli, že kdyby se chtěli někdy vrátit, tak že je nevezmu. Opravdu mi to nevadí, to je koloběh klientů, který se děje celoročně, nejenom v době corona. 

—————

Zpět