Vaše připomínky a dotazy

22.02.2022 15:29

Mnoho z Vás mi píše své dotazy týkající se mnoha témat. Chtěla bych připomenout, že pro Vaše dotazy slouží moje fcb. skupinka, kde se průběžně snažím odpovídat na Vaše dotazy a také tam dávat příspěvky o všem, co Vás zajímá. Chápu že ne všichni mají fcb. profil, ale kdo ho má, tak se prosím připojte do mé skupinky a tam se mnoho věcí dozvíte. Kdo semnou chce komunikovat přes email, tak mi prosím vždy napište, z jakého emailu mi píšete, jelikož mi denně chodí desítky emailů a já nejsem schopna vše ani otevřít. Preferuji komunikaci přes whatsapp nebo mesenger, když se vám několik dní neozvu, připomeňte se mi prosím. Vaším připomenutím se mi posunete opět na začátek a já si vaší zprávy lépe všimnu. 

Prosíte mě,jestli i sem bych nedávala některé články s fcb. jako třeba roční pedpověď, nebo nějaké zajímavosti. Budu se Vám určitě snažit vyhovět ať už na těchto stránkách, nebo na nových, které vznikají. 

 

—————

Zpět