Jak to prý vidím dál?

28.10.2020 19:39

Dnes byl zajímavý den. Dala jsem se do vánočního úklidu. Vím, že je ještě brzy, no ale nemůžu pracovat v provozovně, tak jsem si našla zábavu. Kdo mě zná, tak ten ví, že vánoční úklid je pro mě opravdu úžasná zábava a relax. Vlastně každý úklid a fyzická práce je pro mě relax. Miluji fyzickou práci, protože si u ní vyčistím hlavu, unavím tělo a je mi pak skvěle, unaveně, ale skvěle. Dnes byl ale zvláštní den, nezávisle na sobě mi napsalo několik lidí, jak to vše vidím dál? Corona, zdravotnictví a hlavně vánoce. 

Takže corona... no musíme se naučit žít i s tímto "novým" virem, až dojde k většímů promoření a ke kolektivní imunitě, bude líp. Zatím musíme doržovat základní pravidla,jako je posilování imunity, dodžování hygienických návyků a také další opatření, která po nás vláda chce. Pandemie je hysterická reakce vlád, kteří se bojí kolapsu zdravotnictví a samozřejmě je to také výborný nástroj na omezení ekonomiky, ale tomuto tématu se tu věnovat nechci. 

Zdravotnictí... my máme špičkové zdravotnictví a můžeme být za náš zdravotnický systém rádi. Věřím všem zdravotníkům, že i když s vypětím sil, ale že zvládnou postarat se o ty nejpotřebnější i v této ne dobré době. Mám spousta známých, kteří pracují ve zdravotnictví. Vím že to teď mají velmi těžké, (např. kardio jipka v jedné přední pražské nemocnici) držím jim palce a často na ně myslím. Obdivuji je a právem si zaslouží náš obdiv a poděkování, i když už se jim netleská z balkonů jako na jaře, kdy to dle nich ještě vlastně byla procházka růžovým sadem. 

Vánoce... no téma to mému srdci blízké a milé. Miluji vánoce a adventní čas a vždy si vše plánuji dopředu, aby  se eliminoval stres a jiné destrukce. Takže jsem se ve svých duchovních výletech a povídání si s bytostmi samozřejmě na vánoce zeptala a zaměřila. Prozatím mám informace (nejenom já, ale i někteří moji kolegové, s kterými o těchto tématech hovoříme) pozitivní. Prozatím jsou informace takové, že by vánoce měli být krásné, klidné a za odměnu. Znáte to ale, každý je individuální a někdo není šťastný a spokojený nikdy. Takže já jsem si naprogramovala vánoce klidné, krásné, pohodové v rodinném kruhu a bezjakýkoliv destrukcí a negací. Přiznám se ale, do channelingu jsem ještě nešla. 

Pamatujte! JAKÉ SI TO UDĚLÁŠ, TAKOVÉ TO MÁŠ! Takže i Vám přeji, aby jste si vánoce užili a už teď na ně mysleli jen v dobrém... 

—————

Zpět