Moje soukromí

01.10.2020 23:35

Lidé jsou zvláštní tvorové, protože potřebují vědět co se dějě. Takový drb je rychlostí blesku předáván dál. Je v pořádku když je drb od zdroje a má veškeré pravdivé informace a poté už to není drb, ale konstatování, či seznamování se ze skutečností, s realitou. Jenomže v naší zemi lidé povídají především co si myslí že je pravda, nebo zaručené zprávy co někde slyšely. Na pravdivosti jim tak nějak nezáleží, hlavně že se něco říká. 

Povídá se o každém, kdo si myslí že o něm ne, je naivní, nebo hlupák. Takže i já se sem tam o sobě, něco dozvím. V posledních měsících se toho ale o sobě dozvídím docela dost. Je pravda a mí blízcí, či klienti to ví, že kdykoliv se mě na cokoliv z mého soukromí zeptají, nemám problém jim na přímo na otázku odpovědět. Není téma, o kterém bych se nedokázala bavit. Proto se usmívám, kolik drbů se o mě říká. Naposledy jsem se smála, jelikož dvě paní, které mě znají, nelenovaly a sledovaly mě a mého v tu dobu ještě manžela v obchodním domě. Byly velice nápadné a dokonce jsme i slyšeli co si o nás povídají. Vyvrcholení pro ně bylo, že jsem zaplatila za celý nákup já. To nemohly holky pochopit. No a protože se nejenom drby hromadí, ale i přímé otázky na mě, rozhodla jsem se sem napsat jak to semnou je :-)
ANO JSEM ROZVEDENÁ 
  • Po 26 letech vztahu a 21 letech manželství jsme s mým bývalým manželem už jen kamarádi, doufám že to tak zůstane, protože nevím proč by jsme se měli nenávidět, nebo si dělat nějaké naschvály. Jsem velmi ráda, že jsme se na všem domluvili a že máme mezi sebou vše vyjasněné a že jsme a zůstaneme kamarády. 
NE NEBYLO TO VŠE JEDNODUCHÉ
  • Okolnosti rozchodu nebyli jednoduché, ale co je jednoduché v takové situaci. Bohužel tam byla třetí osoba, která se angažovala až příliš hrubým způsobem, to už je ale vše za námi. Té dotyčné osobě můžu poděkovat, protože nebýt jí, tak by vše nedostalo tak rychlý spád. 
ANO MÁM SVÉHO BÝVALÉHO MANŽELA RÁDA
  • Prožili jsme spolu  26 let. Zažili jsme toho spolu velmi moc, toho dobrého i toho horšího. Máme spolu dvě úžasné dcery. Jsme spojení do konce života. Mám svého bývalého manžela ráda, velmi si ho vážím a doufám, že žádná třetí osoba mezi nás nevstoupí z destrukcí, která by naše kamarádství poničila. Protože už jen kvůli dcerám je dobře, že spolu rodiče vycházejí v klidu a pohodě. Děkuji mu za vše, co jsem s ním zažila, prožila a co jsem se od něj mohla naučit. Přeji mu, aby byl konečně šťastný ve svém domě a s novou partnerkou.
NE NESTARÁM SE O SOUKROMÍ MÉHO BÝVALÉHO MANŽELA
  • Je mi jedno s kým se můj bývalý manžel stýká. Jestli má přítelkyni, milenku, či dvě. Dokud mi svoji vyvolenou nepředstaví, tak mi jeho soukromí je už opravdu jedno. 
ANO MÁM PŘÍTELE
  • Jsem zamilovaná, mám přítele. Ale o tomto tématu někdy příště... 
 

—————

Zpět