Moje cestování

01.02.2020 22:04

V pořádku jsem se vrátila zpět do České republiky. Po dobu mého pobytu mi několik lidí psalo se strachem o mně. Všem děkuji a vzkazuji, že je to od všech moc milé, ale úplně zbytečné. Ačkoliv jsem byla úplně sama v arabské zemi, tak jsem byla u úžasných lidí. Rodina a kamarádi mého arabského kamaráda se ke mně chovali velice hezky a byla jsem součástí jejich rodiny. Navštívila jsem mnoho krásných míst kam turisté běžně nechodí. Naučila se vařit arabská jídla. Ochutnala jsem čerstvě lisovaný olivový olej. Naučila se nové masáže. Poznala jsem spoustu srdečných lidí, kteří mě přijali do svých rodin. Bavila jsem se s nimi otevřeně o tématech které se týkají islámu, imigrantech, xenofobii, křesťanství atd. Potvrdilo se mi, že je jedno jestli je člověk křesťan, muslim či žid, vždy záleží na daných lidech. Děkuji za přijetí, starostlivost, laskavost a péči všem, kteří se o mně po dobu mého cestování starali. Doufám, že mi pracovní a osobní život dovolí, se v blízké době do této země zase vrátit. 

—————

Zpět