Moje soukromí II.

28.10.2020 20:56

Velmi Vás zajímá, jestli mám nový vztah.

Už jsem na fcb tuto informaci zveřejnila před pár týdny, ale ptáte se mě na spousta otázek, tak se budu snažit vám nějaké vaše otázky zodpovědět.
 
Máte přítele?
  • ANO mám přítele
Je to cizinec?
  • ANO je to cizinec
Je mladší?
  • ANO 
Nevádí Vám že je arab - muslim?
  • NE nevadí, jelikož Tunisko je velmi pokrokovou zemí a víra tam není tak dogmatická, jako v jiných arabských státech. Takže tam nenajdete mnoho prvků, které jsou pro nás automaticky spojované s muslimskou vírou.
Jak to mají se ženami? 
  • Ženy tam mohou vše, chodit na univerzity, pracovat ve vedoucích pozicích, být nadřízeny v práci mužům, spousta jich je ve vysoké politice. Nemají tam vlastně žádné omezení. Jak oni říkají, vládnou tam v mnohém ženy. Ženy se nemusí zahalovat, starší mají šátek přes vlasy. Mladší ženy a dívky chodí moderně oblékané. Velké výstřihy, upnuté kalhoty, holá bříška. Nefunguje tam mnoho, mnoho let mnohoženství. Žena vládne doma a muž ji musí často poslouchat a pomáhat ji. Za znásilnění jsou tam přísné tresty a věková hranice pro dívky od kdy mohou mít beztrestně  sex, je 16let. O rozvod může požádat i žena. 
Pije Váš přítel alkohol?
  • ANO příležitostně si dá pivo, víno, či dobrou whisky
Jak zvládáte odloučení?
  • Jsme spolu každý den velmi dlouhý čas na videohovoru. Velmi dlouhý čas znamená 12, 15 hodin denně. Ale samozřejmě tato skutečnost nenahradí osobní setkání. Zvládat to musíme, protože nám prozatím nic jiného nezbývá.
 Plánujete společnou budoucnost?
  • ANO, jinak by náš vztah neměl cenu
Kde plánujete společnou buducnost?
  • V České republice. Bohužel ale kolují o našem velvyslanectví v Tunisku hororové povídky, které prý znemožňují jakýkoliv pobyt v ČR. Tak uvídme jak vše dopadne.
Jak Vás přijala rodina vašeho přítele?
  • Hned při prvním setkání mě přijali do rodiny. Je to moje druhá rodina, je to můj druhý domov. 
Jak se s přítelem domlouváte?
  • Tak to je pro všechny kolem mě velmi vtipné a nepochopitelné. Přítel umí arabsky, francouzky, anglicky, rusky. Takže já mluvím tak, že na co si v kterém jazyce vzpomenu, to řeknu, klidně v jedné větě použiji tři jazyky. On rozumí a už ví, čemu rozumím já. Jsme spolu už dlouhý čas, takže on už zná velmi mnoho slov českých, já znám pár slov arabských. Takže se domlouváme opravdu mezinárodně a velmi dobře :-)
Chce Váš přítel, aby jste přešla na jeho víru?
  • Ne, to rozhodně nechce a je mu jedno jakou víru vyznávám já. Jeho rodina, i on sám je nábožensky neaktivní. Nechce po mě ani žádné zahalování, či cokoliv jiného, co zde má většina lidí spojených s islámem. Pouze nejí vepřové maso, stejně jako já nejím šneky, žáby, či jiné pochoutky, které v jiných zemích považují za normální. 
Jakmile slyší většina lidí v ČR muslim, hned vidí terorismus, imigranty. Mluvili jste o tomto tématu s přítelem?
  • Nemáme problém mluvit o jakémkoliv tématu a o terorismu jsme se bavili i v rámci jeho rodiny. Odsuzují jakékoliv teroristické útoky kdekoliv ve světě. Také odsuzují imigranty, kteří opouštějí svoji zemi, protože si myslí, že jim jinde bude líp. Jejich názor je, že by Evropa měla všechny vracet zpět do jejich země, když tam neprobíhá válka. Pokud by chtěli zůstat v cizí zemi, tak by měli mít povinnost pracovat a ne že jim evropské země dávají peněžní dávky. 
 
 

 

 
 
 

—————

Zpět