Taková absurdita

24.01.2019 12:23

V pátek 18.1.2019 vznikla nepříjemná situace, při které jeden občan Pomezí pan K., nemohl zaparkovat mezi dvě stojící auta. (Důvod, pro který mezi auta nemohl zaparkovat, zde nebudu rozebírat). První stálo auto nájemnice vedlejšího domu, která s autem nejezdí a auto několik týdnů stojí na jednom místě, druhé auto byl můj klient, který nechal auto sice před bránou do zahrady, ale před bránou byl půlmetrový zmrzlý sníh. Šest hodin večer, půl metru zmrzlého sněhu před bránou, teploměr ukazoval dost stupnů pod nulou, to by málokdo věřil, že ten vjezd bude někdo potřebovat. Stalo se, pan K. který přijel na návštěvu, nemohl zaparkovat mezi auta, zaparkoval tedy jinde, to že to bylo na soukromém pozemku, v křižovatce a ještě v protisměru mu vůbec nevadilo. Zavolal POLICII, jelikož mu můj klient "jakože" bránil ve výjezdu do cizí zahrady. Policie přijela, vyslechla si od paní nájemnice vedlejšího domu i od pana K. srdceryvný příběh, jak moc ji auto mého klienta vadí ve výjezdu...... Po cca dvaceti minutách řešení tohoto bránění ve výjezdu, nájemnice vedlejšího domu na otázku pana policisty, jestli ji to zaparkované auto, kvůli kterému  hlídku volali opravdu vadí v té bráně a jestli má pán své auto přeparkovat od brány jinam, odpověděla že NE.
Co na to říct????

Že je to smutný? Že je to zbytečné? Že je to absurdní? No dá se na tuto absurditu říct mnoho. Spousta názorů by se určitě veřejně nemohla publikovat.
Mně nezaráží že někdo volá policii, aby udělal druhým zle. V případě těchto dvou lidí by mně spíš překvapilo kdyby situaci řešili selským rozumem a tzv. po sousedsku. Zazvoním na souseda a řeknu hele vadí mi tvé auto... Spíše mně zarazilo, že policie nedělá nic proto, aby tito lidé si příště rozmyseli, jestli policii zavolají. Protože když mám pádný důvod zavolat policii, poté si hlídce stěžuji a nakonce řeknu že mi to vlastně nevadí, je dle mého důvod, dát těmto lidem pokutu. Ať za své činy nesou odpovědnost i na té fyzické rovině. Jinak budou kdykoliv, nakoholiv nesmyslně volat hlídku policie, která by v tu chvíli mohla být potřebná někde jinde. Po dlouhé době jsem se přesvědčila, že nejtvrdší srážka je opravdu s pořádným ...... .

Přeji všem slušně smýšlejícím lidem, aby až budou potřebovat jakoukoliv pomoc (hlídku police, osazení záchranky, či chlapy od hasičů) ať tyto složky nejsou vytaženi k takovýmto absurdním situacím. Ono někdy jde fakt i o životy...

—————

Zpět