Roušky a jiné opatření

16.09.2020 18:33

Často se mě ptáte, jestli souhlasím s rouškami a dalšími opatřeními co zde naše vláda nařizuje. 

Já sama osobně nemám problém dodržovat nařízení která se zde doporučují, či nařizují. Mám spousta zahraničních přátel a klientů, a probírala jsem s nimi od jara několikrát situaci země, ve které žijí. Takže v průběhu léta jsme opravdu byli nejvolnější zemí, která neměla vlastně žádné omezení. Všude jinde omezení zůstala a byla opravdu striktní. Takže očekávám spoustu zákazů  které si na nás naši politici vymyslí. 

Rouška mi svobodu nebere, naopak mi trošku svobodu dává, jelikož mě lidi málo poznávají a nemusím na ulici nebo v obchodě zodpovídat jejich dotazy týkající se jejich zdraví. Nedýchá se mi samozřejmě přes ní dobře, ale uklidňuji se, že poté se nadýchám čerstvého vzduchu. Beru také ohledy na své okolí. Jeden můj klient je po transplantaci ledvin, říkal mi, že letos se cítí v bezpečí, i když je to zvláštní, ale když kolem sebe vidí lidé v rouškách, tak se cítí nějak chráněný, protože jiné roky se bál každého cizího zakašlání v obchodě. Takže si vždy vzpomenu na tyto lidi, kterým tím vlastně pomáhám. Roušku si vylepšuji vonnými oleji. 

Já chápu naši vládu. Vyspělá země se špičkovým zdravotnictvím, které zde máme a ať si kdo chce co chce říká, na tomto si trvám. Přeji totiž káždému vycestovat třeba i na západ a hned bude vědět o čem mluvím. Takže ještě jednou, chápu, že se vláda bojí, že v naší zemi budou umírat lidé na chodbách nemocnic, protože jim nikdo nebude schopný lékařsky pomoci, protože buď nebude personál, nebo přístroje. To by byla prohra kterou si  nemůžeme jako stát dovolit. Následky by byly nedozírné. Takže chápu, že se snaží nás promořit pomalu a postupně. Chápu jejich kroky, kromě pár zásadních. Což je třeba testování nesymptomatických lidí, strašení lidí, "házení mrtvých do jednoho pytle", v tomto se mi politická manipulace nelíbí. Vzbuzují svými postupy u lidí strach, bezmoc a destrukci. Nemyslím ani na podtex finanční, že politikům  z tohoto stavu "něco kape". Myslím, že by se opět mělo zdravotnictví vrátit ke svému západnímu základu, což jest léčba symptomatických pacientů. Pak nám všem bude lépe. Žádná nemoc ve své akutní fázi není lehká a to bohužel ani covid není. 

Nedávám hlavu do písku a slepě nedodržuji veškerá nařízení, ale vím, že čím více budu i vnitřně bojovat, tím více si ublížím, takže mám svůj názor, vím že bude líp a teď to hold ještě chvilku musíme vydržet.  

—————

Zpět