Vánoční čas

22.12.2020 06:39

Chci všem svým klientům poděkovat,  že se rozhodli ke mně přijít. Doufám, že jsem alespoň některým byla nápomocna a přijdou za mnou i v příštím roce. Vím, že není možné si sednout s každým a že jsou lidičky, kteří ke mně už nikdy nepřijdou. To je život...

Děkuji za dárečky, které jste mi přinesli, či mi poslali. Udělali mi velikou radost. Vím, že někteří meli špatný pocit, že já jsem jim dáreček dala a oni mi nic nepřinesli. Ještě jednou tedy chci říct, že já nedávám dárečky proto, aby jse mi také něco nosili. Dávám dárečky jako poděkování, že jste ke mě přišli. 

PŘEJI VŠEM LIDEM KLIDNÉ A POHODOVÉ VÁNOCE!!!

DO NOVÉHO ROKU PŘEJI VŠEM LIDEM
ZDRAVÍ, jaké si zaslouží..
ŠTĚSTÍ, které si uvědomí...
LÁSKU, tolik, kolik ji sami dávají...
SPOKOJENSOT, jakou si ji udělají...

                Děkuji a těším se na vás v roce 2021 Markéta

 

—————

Zpět