Vaše dotazy

20.02.2021 10:35

Někteří jste reagovali na mé články zde. Hlavně jste se divili že se nechám očkovat. Ano nechám, na očkování nepůjdu k praktickému lékaři, udělám vše co udělat můžu, abych byla v pohodě a udělám to v čase, až na mě dojde řada. Největší důvod očkování pro mě bude možnost cestování bez karantény, Což dle předběžných informací bude třeba. 

Další dotazy se týkali imunity. Toto není téma posledních měsíců, imunitu by jsme měli řešit stále a ne jen když je kolem nějaký strašák.
Ale v rychlosti. Udržovat si v dobrém stavu střeva, tedy strava, synbiotika. Vitamíny, hlavně vitamín C a D. Imunitu můžeme podpořit vitálními houbami či bylinkami. Ovšem pozor na bylinky,  můžete si špatně volenými bylinkami ublížit! Říkám to často, o bylinkách musíte něco vědět, něbo si přečíst, protože používat nyní bylinky, které vám vysuší slizici, ačkoliv jsou na dýchací problémy, by vám ublížilo. Nic není univerzální, myslete na to prosím! 
Další důležitý faktor je udělat si alespoň trošku relaxu, prostě si vyčistit hlavu.

Často mi píšete také o rouškách. Není to příjemná, ale je to užitečná věc. Zpříjemnit si nošení můžete vonnými oleji. Stačí si dát pár kapek mentolového, eukalyptového oleje. Ne do části nosu, ale spíše na kraj. Můžete použít i levandulový, šalvějový, tymiánový či hřebíčkový olej. Já sama se spíše přikláním k nošení respirátorů. Už jen proto, že neleží přímo na obličeji, lépe se přes něj dýchá, při správném nošení Vám vydrží delší čas. Kdo umí dobře dýchat, tedy dlouhý nádech a ještě delší výdech, neměl by mít problém s dýcháním přes roušku ani respirátor. Ti kteří dýchají mělce, se mohou dusit. 

Ošetření sliznic nosu a úst je důležité také vždy a ne jen v tomto čase. Já sama používám Vincentku.
Doma používám vonné esence, které si vyrábím sama. Např. svařte v hrnci větvičky, smrku, přidejte třeba šalvěj a hřebíček. Můžete i citron, nebo pomeranč. Dejte do sklenice a nechte vonět doma. Dle doporučení našeho čínského čitele, také používám doma dost ocet. Ne jak nám doporučoval on, ale já ho používám k úklidu. 

Další vaše dotazy směřovali na to, že jsem napsala, že si za to, že tu máme tolik nemocných můžeme my. Spousta lidí mi opět potvrdila, že to svalují na všechny ostatní, hlavně na politiky. Měli by jsme si opravdu uvědomit, že jsme zodpovědný každý sám za sebe. Kolik lidí se opravdu stará o svoji imunitu správně? Kolik lidí když cítí že jim není dobře, se o sebe více začne starat a nečeká, že TO přejde? Kolik lidí dodržuje pravidla která by se měli dodržovat? Kolik lidí se na vše kouká v realitě a ne ve strachu a stresu? Kolik lidí si dokáže udělat relax a vypnout? Kolik lidí je ustrašených? Kolik lidí je v nenávisti? Vím, že je to těžká doba, ale stále je nám dobře!!! Stále může být hůř!!! 
Věřte že to nemám také lehké. Ale důležité je náš postoj k životu a k problémů. Mám výhodu že jsem optimistický realista. Neobviňuji jiné, snažím se být teď a tady, neodsuzuji, neurážím a na vše se koukám z více úhlů pohledu a hlavně v realitě. Zkuste to také.

Např. Známá mi poslala fotoreportáž pána, který si nasadil respirátor a šel uklízet uhlí. Postuně ukazoval fotky svoje a fotky respirátoru. Známá mi zděšeně psala, jak je to hrozné, že respirátory jsou k ničemu a velmi dlouhou zprávu plnou negací a nadávek. No mě první napadlo, co je to za blbost. 1. Pán špatně nasazený respiráto, ok, to se ještě dalo. 2. Respirátor který není atestovaný na práci v prachu, protože nemá ventil na výdech. 3. Pán spocený jako prase a v respirátoru bylo vidět, že nejvíce černého bylo mokrého a jen v cestičkách kolem nosu, tedy v hodrní části respirátoru těsně pod očima. Takže mu to zateklo kolem očí dovnitř. 4. Dolní část respirátoru, kde se dýchá ústy, byla skoro čistá... No co si to takových lidech myslet? Je to jako vzít sportovní auto s plátěnou střechou do terénu a divit se, že se mi dovnitř dostane bahno z řeky.  Kolik zbytečného strachu, negace, destrukce tento pán udělá vůbec netuší. 

 

—————

Zpět