Zdražování

01.06.2020 15:45

Po čtyřech letech jsem nucena opět zdražit. Nejvíce je na mne kladen tlak od kolegů, kteří vykonávají stejné nebo podobné služby jako já. Vytýkají mi, že mám menší ceny než oni a tudíž jim bylo klienty řečeno, že raději půjdou za mnou. Toto se nedělá a já osobně si myslím, že jestliže chce klient odejít kvůli penězům, tak by měl mlčet a ne toho dotyčného vydírat. 

Je jasné že se zdražuje úplně všude. Kolegové mi argumentovali, že za kosmetiku nechají ženy v průměru měsíčně 600Kč, dalších 350kč za nehty, a minimálně 500kč za kadeřníka.  Že toto k životu zase až tak nepotřebují, ale my že jim udržujeme zdraví, často díky naším službám mohou vykonávat zaměstnání, nemusí být dlouhodobě v neschopnosti, či se jen díky nám mohou hýbat s menšími bolestmi. Ono ale vše má dvě strany... 
Odmítla jsem zdražení o několik set korun. Beru v potaz, že neplatím žádné nájemné. No a je mi úplně jedno, že někteří mí kolegové si berou o hodně víc, to je jejich věc. Ovšem po pravdě, všechny přípravky, které používám se také zdražili a to některé v řádu o stovky korun. 
PROTO TEDY S PLATNOSTÍ OD 1.7.2020 ZDRAŽUJI 
HODINA 500kč
PŮLHODINA 300kč
Děkuji za pochopení a je jen na Vás, jestli za mnou ještě přijdete, či ne
 
U poukazů které jste si zakoupili, se cena za služby nemění. Je stejná jako v čase zakoupení. 
 
 

—————

Zpět