Novinky

07.11.2016 12:16

Vánoce se blíží

Budu mít v listopadu a v prosinci nějaké omezení v pracovní době, nemůžu tedy vyhovět všem, kteří se ke mne chtějí objednat. Lidičky kteří ke mne chodí pravidelně žádné omezení skoro nepoznají, ale už nebudu mít prostor pro nové lidičky, nebo ty, kteří mě budou potřebovat po delší době. Omlouvám se... Jestliže to bude akutní, tak se samozřejmě budu snažit vás vzít. Jestliže ale nejsou vaše problémy akutní, tak nechte objednání až po novém roce. Děkuji za pochopení 

—————

02.09.2016 10:17

Opět to telefonování

Opět prosím všechny lidičky kteří se mi snaží dovolat. Nevolejte mi prosím 100krát za sebou. Nedonutíte mně tak zvednou telefon. Jenom mi vymažete z telefonu všechny volající před Vámi a já jim pak nemůžu zavolat zpět. Stále platí pravidlo, že jestliže se mi dvakrát, třikrát nedovoláte, tak mi napište sms a prosím podepište se do ní.
A opět odpovídám na otázku proč se mi nemůžete často dovolat? PROTOŽE BUĎ PRACUJI, VĚNUJI SE RODINĚ, NEBO PŘÁTELŮM, ŘÍDÍM AUTO, PRACUJI NA ZAHRADĚ...atd. Prostě žiju jako ostatní lidé :-) 
Děkuji za pochopení

—————

01.02.2016 18:30

...

Člověk míní a život mění. To se mi opět potvrdilo začátkem tohoto roku. Bohužel. 
Omlouvám se tedy nejdříve všem, kteří se mi v lednu nedovolali, kteří se na mě nedozvonili a kterým jsem musela zrušit návštěvu u mne. 
Dále děkuji všem za projevenou upřímnou soustrast a jiné projevy smutku a sounáležitosti s celou moji rodinou. Nemohla jsem opravdu reagovat na sms nebo emaily osobně, proto děkuji takto dodatečně. 

Od 1.2.2016 se vracím naplno zpět do práce. Nejsem ale schopna zavolat zpětně všem, kterí mi za celý leden volali. 

—————

01.01.2016 18:25

Nový rok

Velice všem děkuji za desítky sms přání emailů i osobních přání k Vánocům i do Nového roku. Také děkuji za dárečky, které jsem od některých klientů dostala a nemohla jsem jim poděkovat osobně. 

Také všem přeji hodně štěstí a zdraví v Novém roce. Hlavně ale všem přeji, aby si více vážili toho co mají, aby všichni žili hlavně v přítomném čase, aby se sobeckost přeměnila v pokoru, aby každý měl důvod se každý den alespoň jednou usmát a hlavně, aby jsme nemuseli litovat toho, že jsem neřekli někomu blízkému že ho máme rádi. 

S láskou Markéta H. 

—————

04.11.2015 08:46

Prosba

V tomto roce, se mi stále častěji stává, že se lidé objednají a nepříjdou na sjednanou schůzku. Jelikož mám stále nějakého náhradníka, který čeká na uvolněné místo, tak mi nevadí, když mi klient na poslední chvíli napíše či zavolá, že nemůže přijít. Protože v tomto případě zkontaktuji náhradníka a ten je velice rád, že někdo odpadl. Chápu i to, že se stane, že se na sjednanou schůzku zapomene a klient zjistí až po nějakém čase, že nepřišel. Klienti kterým se to stalo vědí, že se nic neděje, přiznají se, omluví se a domluvíme se na jiném termínu. Jsou ale klienti, kteří zapomínají docela často. Jsou to často ti, kteří mají poukaz a myslejí si, že je za každou cenu musím přijmout, protože oni mají přeci poukaz. Nechci a nebudu zavádět pravidlo některých mých kolegů, že když jim lidé nepřijdou na sjednanou schůzku a nedají jim vědět dopředu že nemohou přijít, že po nich poté chtějí zaplatit tento čas. Dle mého je to nesmysl už z toho důvodu, že mi v tomto případě nejde o ty peníze, ale o jednání lidí. Objednají se.... nepříjdou.... po nějakém čase zavolají.... často lžou, že se ještě nikdy ke mne neobjednávali.... že oni rozhodně nejsou Ti co nepřišli.... jsou nepříjemní, jelikož jim končí platnost poukazu a já nemám zrovna volné místo kdy oni chtějí.... objednají se znovu.... opět nepřijdou.... a takto to zkouší dvakrát i třikrát.... Stalo se mi parkrát i to, že stejní lidé si objednali pod jiným, dokonce i pod stejným jménem i tři termíny v měsíci a pak se jen rozhodli, který termín se jim vlastně hodí a v který přijdou. Chtěla bych tedy touto cestou poprosit ty, kteří nejednají úplně čestně, aby si uvědomili, že díky jejich jednání nemohu objednat ty lidičky, kteří by to potřebovali víc než oni, tak aby brali ohledy na ostatní. Děkuji 

—————

27.04.2015 08:58

Homeopatické masti

Chtěla bych se omluvit všem, kteří se mnou jednali o koupi homeopatických mastiček od Manželů Patakyových. Paní která mi je posílala a měla jsem od ní souhlas že je smím dále prodávat, tak mi mastičky nejdříve dlouho neposílala a před časem mi napsala, že už  mastičky  neprodává, že si chtějí mastičky manželé prodávat už jen oni. Bohužel manžele Patakyovi mastičky poštou neposílají a mají vždy jen omezené množství ke koupi na jejich kurzech. Jednám s nimi nyní o nějakých podrobnostech, co se týká nákupu a prodeje mastiček. Bohužel to ale zatím vypadá tak, že mastičky už prodávat nebudu moci. Děkuji za pochopení. 

—————

16.02.2015 09:28

Problém s dovoláním se mi

Omlouvám se všem, kteří mi volají a já neberu telefon. Není to proto, že s Vámi nechci mluvit! Je to nejčastěji proto, že se věnuji klientům. Tím že mi budete volat každých pět minut, mě opravdu nepřinutíte telefon vzít. 

Vím, že je velice často obtížné se mi dovolat. Je to opravdu veliký problém a já ani nikdo jiný ještě nepřišel na způsob, jak toto zlepšit. 
Často je mi vyčítáno, že ani v celou hodinu telefon nezvedám, přesto, že to všude uvádím. Vím o tom a upřimně řečeno opavdu nevím, jak lidem vysvětlit, že když příjdou neohlášení i když v celou hodinu, že mi blokují nejenom klienty, kteří ke mne zrovna jdou, ale i ty, kteří mi zrovna volají. Dále je opravdu těžké vzít telefon v době, kdy jsem v autě, nebo v obchodě. Je sice hezké, že mi lidé volají v celou hodinu, ale je to v hodinách mého volna, kdy nemám u sebe diář. 

Snažím se vždy volat zpět, jakmile mám trochu volného času. Problém ale je, že mi lidé volají z práce, nebo služebních linek. Takže se často dovolám "někam", kde nevědí vůbec nic. Proto jsem přestala volat zpět na pevné linky. Několikrát jsem dostala na druhé straně člověka do rozpaků, protože vůbec nevěděl kdo by mi mohl vlastně z jejich firmy volat. Další problém nastane ve chvíli, kdy se někdo rozhodne mi volat každých pár minut a to třeba i několik hodin. Mám potom desítky nezodpovězených telefonátů, které v těch pár minutách které mám mezi klienty nestihnu ani prohlídnout, natož na ně nějak reagovat. Když se poté dostanu k prohlédnutí telefonu, tak tam mám jedno číslo, které mi volalo třeba i šedesátkrát, ale nikdo jiný před ním už není, jelikož mi vymaže čísla, která volala před ním. 

Jestliže máte jakýkoliv návrh na zlepšení situace, budu jen ráda, když mi ho předložíte.

 

—————

16.04.2014 07:57

Nový email

Jsme nucena si založit nový email. Na ten stávající mi přichází velice moc nevyžádaných emailů a není v mých silách každý den toto množství procházet, kontrolovat a vybírat jen ty emaily, které jsou od klientů a je potřeba na ně odpovídat. Nevyžádané emaily bohužel nechodí v desítkách, ale ve stovkách. Posledních pár týdnů je tato situace nezvládnutelná :-(. Není opravdu lehké si po třech až čtyřech dnech pauzy otevřít email a zjistit, že máte přijatých dva tisíce emailů. 

Prosím také všechny lidičky, aby mi na tento pracovní email neposílali emaily, které se netýkají jejich zdravotních problémů, dotazů, či jiných soukromých záležitostí, nebo mé práce. Chápu, že se chtějí podělit o krásné obrázky, vtipná videa či nějaké moudra, ale bohužel nemám čas si tyto emaily prohlížet a i kdyby byly sebehezčí a sebepoučnější, tak je většinou rovnou mažu. 

Také se tu musím omluvit lidičkám, kteří čekají na odpovědi na své emaily. Věřím že nějaký důležitý email jsem mohla omylem smazat. Jestliže tedy budete chtít, napište mi na emai nový! :-)

Děkuji za pochopení M.

NOVÝ EMAIL: celostni.medicina@seznam.cz

 

—————

05.02.2014 15:00

Upozornění

Příchozí hovory ze SKRYTÉHO ČÍSLA nebudu přijímat.

—————

03.10.2013 12:31

Dotazy

Jestliže na mne máte jakýkoliv dotaz, tak mne neváhejte kontaktovat. Konzultace vedené přes email, či telefon jsou samozřejmě pro vás zdarma. Lidé se na mne obrací s různými problémy, řeší svůj zdravotní stav, posílají mi obrázky na diagnostiku, či se chtějí jen někomu svěřit. Jestliže máte pocit, že bych Vám touto cestou mohla pomoci, tak napište.

—————

—————